Τοπικοποίηση (localization) βιντεοπαιχνιδιών

Ζητήστε Προσφορά

Συζητήστε το έργο σας με έναν ειδικό

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 20 files.
Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείων: .pdf, .docx, .doc, .xlsx, .xls, .pptx, .ppt, .zip, .rar και εικόνες.

Το μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος κάθε αρχείου είναι 20MB.
Λονδίνο Παρίσι Αθήνα

Στην Intertranslations, σας παρέχουμε την δυνατότητα τοπικής προσαρμογής για τα βιντεοπαιχνίδια και το λογισμικό σας. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιντεοπαιχνιδιών στις 22 Νοεμβρίου 2020, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε μια επισκόπηση των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών αυτού του τύπου τοπικής προσαρμογής.  

Η τοπική προσαρμογή έχει πολιτιστική διάσταση, για αυτό και την χρησιμοποιούμε στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών και του λογισμικού. Μάθετε για τον κόσμο του παιχνιδιού για να κατανοήσετε καλύτερα τα χαρακτηριστικά της τοπικοποίησης βιντεοπαιχνιδιών και λογισμικού.  

Τι είναι ένα βιντεοπαιχνίδι;  

Βιντεοπαιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που απαιτούν τη χρήση μιας ηλεκτρονικής συσκευής όπως ενός επιτραπέζιου υπολογιστή, μιας κονσόλας ή ενός φορητού υπολογιστή. Πρόκειται για ηλεκτρονικά παιχνίδια με διεπαφή χρήστη που επιτρέπει στον χρήστη να αλληλεπιδρά μαζί του με διασκεδαστικό τρόπο. Οι ρυθμίσεις του παιχνιδιού επιτρέπουν στον παίκτη να βλέπει τα αποτελέσματα των ενεργειών του (χρησιμοποιώντας το χειριστήριο) στην εικονική οθόνη.  

Ιστορία  

Ο Ralph Baer ήταν ο μηχανικός που ανακάλυψε την ιδέα να χρησιμοποιήσει στρατιωτική τεχνολογία όπως το ραντάρ για να παίξει παιχνίδια! Δημιούργησε την πρώτη κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών που ονομάζεται Odyssey και διέθετε ένα βιντεοπαιχνίδι τένις, που ονομάζεται Pong, το οποίο κυκλοφόρησε το 1972. Αυτό το βιντεοπαιχνίδι ήταν αρκετά εθιστικό και είχε μεγάλη επιτυχία στο ευρύ κοινό.  

Το 1983, η ιαπωνική εταιρεία Nintendo παρουσίασε την πρώτη της κονσόλα, το Nes. Ήταν η πρώτη κονσόλα στον κόσμο και οι χαρακτήρες Sonic και Mario ανταγωνίστηκαν έντονα για να κερδίσουν τις καρδιές των παικτών.  

Στη συνέχεια, το Playstation, η κονσόλα της Sony κυκλοφόρησε στην αγορά το 1994. Έκτοτε, έγιναν ατελείωτες βελτιώσεις στις κονσόλες, οι οποίες τώρα περιλαμβάνουν πιο προηγμένα και καινοτόμα χαρακτηριστικά από ποτέ.  

Έσπορτ 

Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, η εταιρεία Esport άνθισε, προσφέροντας στους παίκτες τα πρώτα διαδικτυακά παιχνίδια πολλαπλών παικτών. Στη δεκαετία του 1990, πραγματοποιήθηκαν παγκόσμιοι διαγωνισμοί βιντεοπαιχνιδιών με τα παιχνίδια που παίζονται στο Διαδίκτυο.  

Τα διαδικτυακά βιντεοπαιχνίδια χρηματοδοτούνται από χορηγούς, προβολές (streaming views) καθώς και διαδικτυακές διαφημίσεις κατά την διάρκεια των εκπομπών. Αυτός ο τύπος βιντεοπαιχνιδιού συγκεντρώνει ανθρώπους από διαφορετικές χώρες και δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς μεταξύ παικτών (από την ίδια ομάδα ή αντιπάλους). Μοιράζονται ένα πάθος που βοηθά στην οικοδόμηση μιας πραγματικής αίσθησης του «ανήκειν» σε αυτήν την κοινότητα παιχνιδιών.  

Η σημασία της τοπικοποίησης

Οι πολιτιστικές προσαρμογές (τοπικοποίηση) είναι απαραίτητες επειδή ο κλάδος των  βιντεοπαιχνιδιών απευθύνεται σε μια μεγάλη κοινότητα. Κάθε βιντεοπαιχνίδι πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στα έθιμα και τον πολιτισμό της χώρας – στόχου. Ανάλογα με τις διάφορες συσκευές (υπολογιστής, κονσόλα, φορητός υπολογιστής, tablet) απαιτείται επίσης μια προσαρμοσμένη διεπαφή αφιερωμένη στο παιχνίδι. 

Η τοπικοποίηση είναι ένα στυλ μετάφρασης που χρησιμοποιείται για να δώσει ένα ισχυρό πολιτιστικό στυλ σε ένα έγγραφο ή μέσο, σε αυτή την περίπτωση στο βιντεοπαιχνίδι. Για να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το άρθρο μας σχετικά με την τοπικοποίηση.  

Έχετε βιντεοπαιχνίδια για μετάφραση; Επικοινωνήστε μαζί μας για μια προσφορά. 

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και διαβάστε τα άλλα άρθρα μας!  

Δείτε το νέο white paper   
Ζητήστε Προσφορά
Scroll to Top