Blog

 

Ειδικές Μεταφράσεις

Τουριστική μετάφραση: στην καρδιά της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησής σας

Η αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για την επιτυχία μιας επιχείρησης και πρέπει να περιλαμβάνει την προσαρμογή οποιουδήποτε υλικού που σχετίζεται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας έτσι ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών σας. Για την τουριστική βιομηχανία, η μετάφραση παίζει βασικό ρόλο, αλλά γιατί; Επειδή η τουριστική μετάφραση είναι τόσο σημαντική όταν […]

Περισσότερα...
Μεταφράσεις & Νέα

Ο ρόλος της μετάφρασης στο άνοιγμα των συνόρων στους τουρίστες

Η πανδημία  του COVID-19 έχει τεράστιο αντίκτυπο στην τουριστική βιομηχανία. Με το ρυθμό μόλυνσης να κυμαίνεται συνεχώς, η σωστή μετάφραση των απαραίτητων εγγράφων έχει γίνει ένα ουσιαστικό εργαλείο για τη διασφάλιση της ασφάλειας τόσο των πολίτων κάθε χώρας όσο και των ταξιδιωτών. Τις τελευταίες δεκαετίες  της παγκοσμιοποίησης, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να επισκέπτονται διαφορετικά […]

Περισσότερα...
Μεταφράσεις & Νέα

Μετάφραση στην εποχή του κορονοϊού

Η πανδημία COVID-19 είχε τεράστιο αντίκτυπο στην κοινωνία μας, δημιουργώντας νέες συνθήκες διαβίωσης και εργασίας. Η πανδημία έπληξε από τον ιατρικό τομέα, μέχρι και το λιανεμπόριο αλλά και την εστίαση και τον τομέα της εκπαίδευσης. Οι άνθρωποι κατέφυγαν σε διαδικτυακές αγορές για όλες τις βασικές τους ανάγκες, πράγμα που οδήγησε στην ένταξη των μικρών επιχειρήσεων […]

Περισσότερα...
Ειδικές Μεταφράσεις

Η σημασία της μετάφρασης στον τομέα του τουρισμού

Χάρη στην παγκοσμιοποίηση και την ανάπτυξη των υποδομών μεταφορών, η τουριστική βιομηχανία έχει αναπτυχθεί σημαντικά και παίζει σημαντικό ρόλο στις οικονομίες παγκοσμίως. Παρά αυτές τις προόδους όμως εξακολουθεί να υπάρχει ένα σημαντικό εμπόδιο που αντιμετωπίζει η τουριστική βιομηχανία, το γλωσσικό. Η γλώσσα έχει τη δύναμη να επηρεάζει τις αποφάσεις ενός τουρίστα κατά τον προγραμματισμό του […]

Περισσότερα...
Ειδικές Μεταφράσεις

Μετάφραση τευχών Διακηρύξεων/ τευχών Διαγωνισμού

Η εταιρεία Intertranslations αναλαμβάνει την μετάφραση τευχών Διακηρύξεων και Διαγωνισμών σε όλες τις Ευρωπαϊκές, Ασιατικές και Αραβικές γλώσσες. Πιο συγκεκριμένα, το δυναμικό της αποτελείται από εξειδικευμένους μεταφραστές φυσικούς ομιλητές της γλώσσας στόχου που είναι σε θέση  να μεταφράσουν εξολοκλήρου τους όρους των τευχών ενός Διαγωνισμού  καθώς και την τεχνική και οικονομική προσφορά ενός διαγωνιζόμενου στην […]

Περισσότερα...
Ειδικές Μεταφράσεις

Ποια είναι τα οφέλη της μεταγραφής των podcasts σας;

Κατά τη δημιουργία podcast, η μεταγραφή ήχου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε ένα ευρύτερο κοινό χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο. Αυτό καθιστά τη μεταγραφή μια οικονομικά αποδοτική λύση για την προσέγγιση περισσότερων ατόμων. Ας δούμε πιο αναλυτικά τι είναι τα podcast και η μεταγραφή και τα οφέλη από την ένωση […]

Περισσότερα...
Τοπικοποίηση

Γιατί να επιλέξετε την τοπικοποίηση (localisation) για τη μετάφραση κειμένων μάρκετινγκ;

Οι επιχειρήσεις που υιοθετούν διεθνή στρατηγική επέκτασης πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας τους ώστε να ταιριάζουν στις χώρες που επιθυμούν να στοχεύσουν. Ενώ είναι εφικτό να δημιουργηθούν εντελώς νέες καμπάνιες μάρκετινγκ, αυτή η προσέγγιση απαιτεί πολλή προσπάθεια και πόρους. Εναλλακτικά, οι εταιρείες μπορούν να μεταφράσουν το αρχικό τους υλικό μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας μια […]

Περισσότερα...
Ειδικές Μεταφράσεις

Μεταφράζοντας τις email marketing καμπάνιες σας ανάλογα με τις τοπικές σας αγορές

Τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ όπως τα κοινωνικά μέσα, το SEM, το PPC και τα emails παίζουν ολοένα και πιο σημαντικούς ρόλους στην προώθηση εμπορικών σημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών. Το email μάρκετινγκ είναι ένα από τα αποτελεσματικότερα κανάλια και πρέπει να αποτελεί βασικό μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.  Τι είναι μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; […]

Περισσότερα...
Μεταφράσεις & Νέα

Ποιες μεθόδους μετάφρασης επιλέγουν οι επιχειρήσεις για την ανάληψη του μεταφραστικού τους έργου;

Πριν αποφασίσετε σε ποια μεταφραστική εταιρεία θα αναθέσετε το έργο σας, είναι σημαντικό να αποφασίσετε ποια μέθοδος μετάφρασης θα εφαρμοστεί. Η επιλογή της μεθόδου συνήθως εξαρτάται από τον τύπο του κειμένου και τον σκοπό για τον οποίο θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη μετάφρασή σας, με κάθε μέθοδο να έχει τα δικά της οφέλη και μειονεκτήματα. 1. […]

Περισσότερα...
Μεταφράσεις & Νέα

Ποιες είναι οι κύριες μεταφραστικές τεχνικές;

Συνοπτικά, μετάφραση είναι η μεταφορά του μηνύματος ενός κειμένου από μία γλώσσα σε μία άλλη. Παρόλο που ο μεταφραστής ή η μεταφράστρια ακολουθεί συνήθως μόνο μία μέθοδο για ολόκληρο το κείμενο, υπάρχουν διάφορες τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μετάφραση μεμονωμένων λέξεων και φράσεων. Επιλέγοντας προσεκτικά τη σωστή τεχνική, ο μεταφραστής μπορεί να αποδώσει […]

Περισσότερα...