Τουριστική μετάφραση: στην καρδιά της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησής σας

08/07/2021 Ειδικές Μεταφράσεις

Η αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για την επιτυχία μιας επιχείρησης και πρέπει να περιλαμβάνει την προσαρμογή οποιουδήποτε υλικού που σχετίζεται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας έτσι ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών σας. Για την τουριστική βιομηχανία, η μετάφραση παίζει βασικό ρόλο, αλλά γιατί; Επειδή η τουριστική μετάφραση είναι τόσο σημαντική όταν πρόκειται για την προώθηση της εταιρείας σας;

Μετάφραση και τουρισμός

Σήμερα, η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία είναι ένας παγκόσμιος και πολύγλωσσος τομέας. Χάρη στην παγκοσμιοποίηση και την αύξηση των ταξιδιωτικών μετακινήσεων πλέον ολοένα και περισσότεροι τουρίστες ταξιδεύουν στο εξωτερικό.

Έχοντας  πολύγλωσση υποστήριξη στη διάθεσή τους, οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να προσελκύσουν διεθνείς πελάτες, προσφέροντάς τους ταυτόχρονα μια εξαιρετική εμπειρία Με τον τρόπο αυτό, ενισχύεται η αφοσίωση των πελατών και σας βοηθά να προσεγγίσετε περισσότερους πιθανούς πελάτες με τη διάδοση μηνυμάτων από στόμα σε στόμα (word of mouth).

Αυτό σημαίνει ότι η μετάφραση είναι απαραίτητη εάν θέλετε να προσεγγίσετε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, σε όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες. Το άνοιγμα της επιχείρησής σας σε ξένες αγορές μπορεί να δημιουργήσει πολλές προκλήσεις, αλλά μπορεί πραγματικά να αποδώσει.

Ο τουρισμός είναι ένας ευρύς τομέας, που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εταιρειών που ειδικεύονται σε μια ποικιλία διαφορετικών υπηρεσιών, όπως:

  • Φιλοξενία (ξενοδοχεία, ξενώνες)
  • Υπηρεσίες (εκδηλώσεις, οδηγοί, δραστηριότητες)
  • Γαστρονομία (εστιατόρια, μπαρ, παμπ) 
  • Μεταφορές (τουριστικά λεωφορεία, κρουαζιέρες) 
  • Αξιοθέατα (μουσεία, μνημεία, τουριστικά γραφεία)

Δεδομένου ότι ο τουρισμός καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών, το είδος του περιεχομένου προς μετάφραση είναι εξίσου ευρύ. Τα κείμενα μπορούν να περιλαμβάνουν ταξιδιωτικούς οδηγούς, χάρτες και μενού έως περιγραφές ξενοδοχείων και προορισμών ταξιδιού. Λόγω αυτής της ποικιλομορφίας, ο τουρισμός περιλαμβάνει επίσης μια ποικιλία τύπων εγγράφων, όπως φυλλάδια, έγγραφα μάρκετινγκ, αναρτήσεις ιστολογίου και ιστότοπους. 

Την σημερινή εποχή, οι πληροφορίες είναι άμεσα διαθέσιμες στο Διαδίκτυο, το οποίο έχει εξελιχθεί σε μια ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών και γνώσεων για θέματα κάθε είδους. Ως εκ τούτου, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη μετάφραση του ιστότοπού σας και των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως κοινωνικά μέσα, email, πληρωμένες διαφημίσεις και SEO. Θα πρέπει, επίσης, να μεταφράζετε τακτικά το περιεχόμενό σας, προκειμένου να διατηρείτε τη συνέπεια και να παρέχετε τη μέγιστη απόδοση της επένδυσης (ROI). 

Μετάφραση και ψηφιακό μάρκετινγκ

Η μετάφραση είναι απαραίτητη σε κάθε στάδιο της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.  Όπως με όλες τις μεταφράσεις, τα κείμενά σας πρέπει να είναι ακριβή για να προστατεύουν την εικόνα της εταιρείας σας. Ωστόσο, είναι επίσης σημαντικό, το περιεχόμενο του υλικού μάρκετινγκ να ανταποκρίνεται στην αγορά-στόχο σας, αφήνοντας τις σωστές εντυπώσεις στο κοινό.

Συνεργαζόμενοι με επαγγελματίες κάποιας αξιόπιστης μεταφραστικής εταιρείας, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι γίνεται επιλογή της σωστής ορολογίας, ενώ παράλληλα αποδίδεται ο σωστός τόνος και το ύφος της έκφρασης, προσελκύοντας με αυτό τον τρόπο πιο εύκολα το κοινό σας.

Ειδικές δεξιότητες του μεταφραστή στον τομέα του τουρισμού

Οι πελάτες είναι πολύ πιθανό να αναζητήσουν αυτό που θέλουν στη μητρική τους γλώσσα, επειδή πολλοί τουρίστες ομιλούν μόνο τη μητρική τους γλώσσα. Εάν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας και οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται σε όλες τις σωστές αναζητήσεις, τότε οι λέξεις – κλειδιά είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Εάν θέλετε ο ιστότοπός σας να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, τότε πρέπει να προσαρμόσετε τη στρατηγική SEO σε κάθε γλώσσα και κουλτούρα με την επιλογή των σωστών λέξεων – κλειδιών.

Η πολιτιστική προσαρμογή είναι επίσης μια σημαντική δεξιότητα, ειδικά όταν πρόκειται για τη μετάφραση τουριστικών φυλλαδίων. Αυτά τα έγγραφα συχνά κάνουν πολιτιστικές αναφορές που ενδέχεται να μην υπάρχουν αντίστοιχες στη γλώσσα-στόχο. Εάν το περιεχόμενο μεταφράζεται απευθείας, τότε το νόημα μπορεί να χαθεί.

Ένας έμπειρος μεταφραστής θα προσαρμόσει την έκφραση του ανάλογα με τα πολιτιστικά στοιχεία, με κατάλληλο τρόπο ώστε να περάσει το επιθυμητό μήνυμα στο κοινό που μας ενδιαφέρει, διατηρώντας παράλληλα την κουλτούρα της γλώσσας – πηγής. Αυτός ο τύπος μετάφρασης επιτρέπει στους τουρίστες να κατανοήσουν τον πολιτισμό του ταξιδιωτικού προορισμού με τρόπο που είναι οικείος για εκείνους κάνοντάς τον, παράλληλα, να φαίνεται πιο ελκυστικός.

Ο μεταφραστής πρέπει να σέβεται τον τόνο του αρχικού κειμένου, επιλέγοντας τις ιδανικές λέξεις για να μεταφέρει τον τόνο και το ύφος του κειμένου παρόμοια στη γλώσσα προορισμού. Αυτό απαιτεί σε βάθος τη γνώση της χώρας – στόχου, για αυτό και είναι απαραίτητο να συνεργάζεστε με εγγενείς ομιλητές για τη μετάφραση των εγγράφων σας.

Γιατί οι μεταφράσεις;

Η επιτυχία της πολύγλωσσης στρατηγικής επικοινωνίας σας εξαρτάται από την ποιότητα των μεταφράσεών σας. Με αυτό τον τρόπο, η μετάφραση θα συμβάλει στην ανάπτυξη της τουριστικής σας επιχείρησης, επιτρέποντάς σας να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό από όλο τον κόσμο.

Στην Intertranslations, έχουμε πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στην παροχή ποιοτικών μεταφραστικών υπηρεσιών. Σε συνεργασία με ένα μεγάλο δίκτυο επαγγελματιών μεταφραστών, προσφέρουμε τουριστικές υπηρεσίες μετάφρασης με έμπειρους μεταφραστές που ειδικεύονται στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού.

Η χρήση επαγγελματικών υπηρεσιών μετάφρασης τουρισμού θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε το κοινό σας και να αποφύγετε λάθη. Αυτό θα δείξει στους πελάτες την αφοσίωσή σας στην παροχή της καλύτερης εμπειρίας από την αρχή, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες σας. Με μια εξαιρετική μετάφραση, μπορείτε να προστατεύσετε τη φήμη της επωνυμίας σας ενώ αναπτύσσετε την εταιρεία σας, αξιοποιώντας στο έπακρο τις στρατηγικές μάρκετινγκ.

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις υπηρεσίες μετάφρασης τουρισμού.